لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور

آوای میناب حدید در خانه پیروز شد 



در هفته دهم  لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تیم آوای میناب حدید به دیدار نوین فولاد یزد رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته دهم  لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار تیم نوین فولاد  یزد رفت.
در نیمه اول بازی شاگردان مجید ذاکری در تیم آوای میناب حدید در دقیقه ۱۵ توسط احمدرضا شهسواری به گل رسیدند. فشار حملات تیم زرد پوش هرمزگانی بعد از گل اول ادامه پیدا کرد تا این که گل دوم این تیم در دقیقه ۳۰ 
توسط امیررضا داستار زاده به ثمر رسید. در دقایق پایانی نیمه اول تیم یزدی یک گل از دو گل خورده را جبران کرد تا آوای میناب حدید با پیروزی به رختکن برود. 
در نیمه دوم تیم یزدی برای جبران گل خورده پا به میدان گذاشته بود و از همان ابتدا فشار حملات خود را بیشتر کرد تا این که به خواسته خودش رسید و بازی را به تساوی کشید. 
در دقایق پایانی بازی بود که داور برای تیم آوای میناب حدید اعلام‌ پنالتی و  این پنالتی را  محمد رضا کمالی به گل سوم تبدیل کرد. در پایان نود دقیقه شاگردان زرد پوش مجید ذاکری موفق شدند سه بر دو پیروز این بازی باشند و سه امتیاز به امتیازات خود اضافه کردند‌. 
تیم آوای میناب حدید تنها نماینده استان هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور در گروه سوم با تیم های مس رفسنجان، نوین فولاد یزد، شهید وفایی شیراز، ایرانجوان بوشهر و پارس جنوبی جم هم گروه می‌باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها